nuffnang ads

Powered by Blogger.

Thursday 17 October 2013

XPDC Gua Tempurung Perak 2013

Asalammualaikum and hello mcster's!!!
Ok boys and girls admin and abg long sedang dalam rangka kerja 
bagi program XPDC Gua Tempurung Bersama Maths Clinic
admin akan update lagi info berkenaan program ini...
so untuk sesiapa yang tak tahu pasal gua tempurung..apa yang boleh dilakukan di gua tempurung
saksikan video nie yang admin ambil dari youtube..jika ada sebarang komen atau cadangan,
 jangan malu-malu tulis aje di ruangan komen nie ye..

p/s:bagi program kembara sejarah malaysia di melaka mana ahli mcster's nak buat program nie,
dengan bff korang kat sekolah admin alu-alukan tapi harus di ingat program hanya akan dilakukan,
sekiranya satu kumpulan ada sekurang-kurangnya 20 orang ahli..

ok u all admin out dulu..tata..titi...tutu...

p/ss: bagi u all yang baru buka blog nie mesti dok tanya apa itu mcster's
ok admin nak bagi tau lah ye..mcster's tu singkatan untuk maths clinic friendster..huhuhuhu
so sesiapa ada panggilan lain boleh ketengahkan ye..jangan malu-malu..



menjelajah gua tempurung.

1 comments:

  1. titanium wedding ring
    Contact: edge titanium +37 576 9026 066 | TITIAN titanium gold GAMES | remmington titanium TITE. titanium white rocket league Official Website of the Tithlon Group, Tithlon Group, Tanzania, with ford escape titanium

    ReplyDelete

 

Blogger news